PACAK LANGIT MURAH


07 Jun 2013


Adakah anda mempunyai masalah mengekalkan ketegangan? Tegang sewaktu bercumbu tetapi lembik apabila hendak melakukan hubungan penetratif? Risau rumahtangga anda akan berakhir jika masalah berlarutan? Tahukah anda bahawa Allah tidak turunkan suatu penyakit tanpa penawarnya! 

Kami ada ikhtiarnya, kapsul herba PACAK LANGIT.

Hanya sebiji sahaja untuk:
•    Merawat kegagalan erektil
•    Merawat Pancutan Pramatang
•    Meningkatkan libido
•    Meningkatkan pengeluaran air mani
•    Memanjangkan tempoh ereksi
•    Merawat masalah Prostat
•    Membersihkan buah pinggang
•    Meningkatkan tenaga dan stamina

Satu cara yang yang Paling Mudah dan Paling Selamat untuk mencapai ketegangan MAKSIMA - hanya dengan sebiji mutiara - 100% asli tanpa sebarang bahan kimia.

Cara Penggunaan

Telan sebiji setengah jam sebelum bersama;

Kesan akan dirasai antara setengah jam ke lima jam selepas itu bergantung kepada faktor usia dan kesihatan anda.

Paling bagus, telan sebiji sebelum tidur dan lakukan hubungan keesokan paginya selepas bangun.

BOLEH DIMAKAN SEBAGAI SUPLIMEN untuk menjaga kesihatan batin, disyorkan makan SEBIJI untuk 3 hari atau 2 hari, tetapi jangan makan lebih daripada sebiji sehari.

Buat tempahan sekarang bermula dengan 1 botol Pearl plus untuk mendapatkan kesan dan rangsangan yang diingini selama ini .

Jangan malu tidak bertempat, bukan nak berzina TAPI hendak selamatkan rumahtangga.

NOTA KHAS

SEKIRANYA TUAN MENGHADAPI MASALAH ERECTILE DYSFUNTION ATAU KATA MUDAH YANG BIASANYA DIPANGGIL ‘ MATI PUCUK’ , DICADANGKAN TUAN MEMAKAN 10 KAPSUL PEARL PACAK LANGIT SELAMA 10 HARI BERTURUT-TURUT. SELEPAS 10 HARI , REHAT 1 HARI DAN TERUSKAN MAKAN SELAMA 10 HARI LAGI . INSYALLAH KELAKIAN ANDA AKAN KEMBALI SEMULA . TIDAK RUGI ANDA MENCUBANYA !!!


Harga

1 botol = 10 biji: RM40 + RM17 (wang pos luar Sabah) /RM7 (dalam Sabah)
3 botol = 30 biji: RM100 (terhad) + RM17 (wang pos luar Sabah) / RM7 (dalam Sabah)

Wang POS

RM17 tidak kira kuantiti ke luar Sabah/ RM7 ke dalam Sabah.

Cara membuat tempahan

1. Sila telefon atau sms DAHULU bagi mengetahui ada stok atau tidak. Tel: 010 378 6114 en M.

2. Bank in/ 3rd party transfer ke akaun maybank: 1551 7100 0549 Nama: MOHAMAD BIN AYOB (pastikan nombor akaun dan nama betul jika tidak mahu kehilangan wang)

3. Selepas membuat pembayaran sila sms-kan butir-butir berikut:
 i- Nama
 ii- Alamat
 ii- Tarikh & Masa pembayaran
 iii- Kuantiti & jumlah bayaran (termasuk wang pos)
 iv- reference number di tranfer slip

4. Penghantaran dalam masa 3 hari bekerja.


Bagaimanakah Pacak Langit Pearl mula dicipta?


Pacak Langit ini mula dihasilkan oleh arwah datuk saya di kampung Kuala Sanglang, Perlis semenjak hampir 80 tahun dahulu. Hanya melalui "word of mouth" beliau sentiasa dikunjungi oleh sebegitu ramai pesakit dari sekitar Perlis, Kedah dan juga P.Pinang yang ingin mendapatkan rawatan untuk pelbagai masalah dari segi seksual atau kesihatan am. Segala ubat - ubat dan minyak - minyak beliau hasilkan sendiri dengan menggunakan pelbagai jenis akar - akar kayu yang juga dicarinya sendiri.

Ubat pacak langit pada asalnya adalah gabungan akar - akar kayu yang perlu direbus selama sekurang - kurangnya sejam dan diminum setiap pagi untuk merawat kesemua masalah utama lelaki iaitu kurang bertenaga, kurang bernafsu, masalah ketegangan dan juga masalah pancutan pramatang. Dengan perkembangan zaman, Pacak langit dihasilkan pula dalam bentuk kapsul setelah ekstrak dari akar - akar kayu tersebut diasingkan dan diproses untuk dijadikan dalam bentuk serbuk.

Semenjak dari ini, pacak langit mula dipasarkan dengan lebih meluas lagi di kedai - kedai ubat di kawasan utara Semenanjung. Melihat potensi Pacak Langit untuk di pasarkan ke seluruh negara dan dunia, ayah saya, yang kini telah mengambil alih tugas-tugas pembuatan Pacak Langit, telah mendapatkan bantuan kewangan untuk membeli mesin-mesin dan juga membina sebuah kilang kecil untuk menghasilkan pacak langit dan lain-lain ubat dan minyak secara komersial.

Pacak Langit Pearl dihasilkan 100% dari bahan - bahan herba akar kayu dengan menggunakan mesin yang higenik. Untuk setiap pembelian, anda akan menerima 10 biji Pacak Langit Pearl beserta panduan penggunaan di dalam botol yang berlabel dengan seal kedap udara untuk mengekalkan kesegarannya. Selepas botol dibuka, Pacak Langit Pearl boleh bertahan selama 6 bulan!


Kandungan Kapsul Pacak Langit Pearl Plus

Eurycoma Longifolia

Eurycoma Longifolia adalah antara herba aphrosidiac yang terkuat di dunia. Digunakan semenjak dahulu lagi oleh penduduk di sekitar Asia Tenggara untuk meningkatkan daya seksual dan juga kesihatan badan keseluruhan

Ginkgo Biloba

Ginkgo Biloba adalah antara herba yang paling banyak dikaji di seluruh dunia. Ianya berfungsi untuk menggalakkan pengaliran oksigen ke otak dan juga membantu meningkatkan keupayaan jantung, paru - paru dan alat kelamin untuk berfungsi.

Tribulus Terrestris

Tribulus Terrestris digunakan untuk meningkatkan tenaga tubuh badan, meningkatkan keinginan seksual dan membantu menyegarkan sistem reproduktif lelaki dan wanita.

Butea Superba

Butea Superba membantu meningkatkan pengaliran darah ke kawasan kelamin dan mengekalkannya untuk membantu memberikan ketegangan yang lebih sempurna secara berterusan. Ramuan ini baru sahaja ditambahkan ke dalam Pacak Langit Pearl Plus setelah kajian mendapati dengan menambahkan bahan ini, kesan panas yang terhasil dari tongkat ali dapat dihilangkan untuk menjadikan Pacak Langit Pearl Plus ini boleh digunakan tanpa sebarang kesan kepada pengguna.

Ubi Jaga

Ubi Jaga digunakan semenjak dahulu lagi sebagai aphrosidiac untuk lelaki. Ianya terbukti berkesan untuk meningkatkan keupayaan seksual lelaki dengan meningkatkan kandungan hormon testosterone.


*Kami bukan tukang rumah untuk baiki tangga rumah tapi kami ada ikhtiar untuk baiki rumah tangga.


Masalah yang dikenal pasti:

1. Tidak ada masalah tentang produk malahan repeat order lagi.

2. Tetapi penghantaran ada masalah dengan CityLink courier - ada dua kes di mana barang tidak sampai walaubagaimana pun setelah dikomplein baru barang dihantar. Bagi menyelesaikan masalah itu sila hubungi CityLink Customer Service di 03 50 333 800 dan beri no tracking yang saya hantar kepada anada atau lebih mudah sila hubungi saya kemnbali saya akan komplein untuk anda. Syarikat penghantaran lain buat masa ini tiada masalah!

Comments

Popular posts from this blog

Time Travel in the Quran?

How to set up a Sharp Aquos with Astro

Harga ayam vs harga ikan