Yes Akhirnya

Sekejap je dah 6 bulan rupanya saya tak post apa-apa kat blog ni rupanya huhuhu. Sebab utama kerana malas+sibuk gila. Tapi takpe sekarang sudah tidak sibuk macam dulu.

Tension asyik kena buli jadi saya ambil keputusan untuk jadi freelance. Sebab lama tak post kat blog, banyak betul kat dalam kepala yang hendak di share di blog ni, tapi takpe banyak masa lagi hohoho.

Pasal freelance tadi. Saya buat video editing. Jadi sesiapa yang ada video kahwin, video keluarga atau apa-apa video dan hendak di edit, saya boleh membuatnya. pasal harga saya letak harga entry level, RM 100 (paling rendah) dan keatas ( banyak effect jadi makin mahal la).

Kalau nak tengok contoh yang saya dah buat time keja dulu, tak banyak la yang saya boleh letak sebab banyak related dengan projek Petronas dan Shell, silap-silap boleh kena saman kalau takde kebenaran mereka. Sesiapa yang berminat atau nak maklumat lanjut boleh la hubungi saya. Video contoh nanti saya post.

kepada gentleman frog; Wei macam mana aku nak contact hang ni.



Comments

  1. lama juga tak nampak Gentleman Frog kat dunia tenet... last tau psl dia kena panic disorder attack... adakah beliau telah pergi ke dunia lain dgn jayanya?

    ReplyDelete

Post a Comment

Please, at least come up with a name, do not use anonymous, tq

Popular posts from this blog

Time Travel in the Quran?

How to set up a Sharp Aquos with Astro

Harga ayam vs harga ikan